December 3, 2022

Imran Khan Addressing Oath-taking Ceremony of Rawalpindi Members

Imran Khan Addressing Oath-taking Ceremony of Rawalpindi Members

عمران خان کا راولپنڈی میں اراکین کی حلف برداری کی تقریب سے خطاب

راولپنڈی: پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ حال ہی میں احتساب قوانین میں ایسی ترامیم متعارف کرائی گئی ہیں جنہوں نے انہیں دانتوں سے پاک کردیا ہے، طاقتوروں کو پکڑنے سے قاصر ہیں۔

پیر کو یہاں ان کی حلف برداری کی تقریب کے دوران کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے، عمران خان نے پوچھا کہ لندن میں ایک اہم مقام [نواز اور خاندان کی طرف سے] اربوں مالیت کے فلیٹس کہاں سے خریدے گئے؟ انہوں نے کہا کہ وہ کرکٹ سے کمائی گئی ایک ایک پائی کا جوابدہ ہیں۔ انہوں نے سوال کیا کہ اگر کرکٹر کا احتساب ہو سکتا ہے تو تین بار رہنے والا وزیر اعظم احتساب کا سامنا کیوں نہیں کر سکتا۔

انہوں نے کہا کہ حال ہی میں مریم نواز کو بری کیا گیا ہے، اور زرداری بھی بری ہونے کی قطار میں ہیں، انہوں نے مزید کہا کہ حال ہی میں متعارف کرائی گئی ترامیم نے احتساب کے قوانین کو دانتوں سے پاک اور طاقتوروں کو پکڑنے کے لیے غیر موثر بنا دیا ہے۔

عمران خان نے کہا کہ وہ رانا ثناء اللہ اور شہباز شریف جیسے لوگوں سے بخوبی واقف ہیں اور ایسے لوگ بزدل فطرت کے باعث معاشرے کے کمزور طبقات کے خلاف طاقت کا سہارا لیتے ہیں۔

انہوں نے 25 مئی کے مارچ میں پنڈی سے ٹرن آؤٹ دیکھنے پر مایوسی کا اظہار کرتے ہوئے مزید کہا کہ پنڈی کے پارٹی کارکنوں سے ان کی امیدیں پوری نہیں ہوئیں۔ انہوں نے پارٹی کارکنوں اور قائدین پر زور دیا کہ وہ گھر گھر جا کر ہر ایک فرد سے رابطہ کریں اور انہیں لانگ مارچ کے لیے تیار کریں۔ انہوں نے کہا کہ یہ سیاست نہیں بلکہ ملک کے لیے ایک ’جہاد‘ (مقدس جدوجہد) کی طرح ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *